پایپ فیتینگ

وارد و تامین کننده کلیه مایحتاج نفت-گاز-پتروشیمی و ساختمانی

محصولات


نام محصول: واشر و گسکت

توضیحات:
فروش انواع گسکت
انواع گسکت شامل موارد زیر می شود:

1-واشر لاستیکی معمولی (SBR)
گسکت استایرن (Styrene Butadiene Rubber) در محیط­های خنثی و یا زمانی که سیال آب شیرین باشد، کاربرد دارد.

2-واشر لاستیکی (گسکت) ضد روغن (NBR)
گسکت­های نیتریل بوتادین رابر (Nitrile Butadiene Rubber) با دارا بودن خواص مکانیکی چون مقاومت در برابر سایش، روغن های معدنی، گازوئیل، گریس، الکل، حرارت و هم چنین تحمل گستره­ی دمایی بین 40- تا 120+ در محیطی که سیال روغن های آروماتیک باشد و روغن با گسکت لاستیکی در ارتباط باشد، مورد استفاده قرار می گیرد.

3-واشر لاستیکی ضد گازترش (HNBR)
این الاستومر مدل هیدروژنه الاستومر از اشباع شدن نیتریل با هیدروژن حاصل می گردد و دارای مقاومت بالایی در مقابل روغن ها، مواد شیمیایی و گازهای خورنده با درجه حرارت بالا می باشد.

4-واشر لاستیکی ضدسایش (NR_SBR)
دارای خاصیت ارتجاعی، استحکام کششی و مقاومت پارگی بالایی می باشد.

5-واشر لاستیکی ضد اسید (EPDM)
دارای مقاومت بالایی در آب های صنعتی با سختی بالا، مواد اسیدی، گازها، زنگ زدگی، آب شور دریا، ازون، نور خورشید، الکتریسیته و شرایط سخت جوی است. به طور کلی واشرهای لاستیکی با متریال اتیلن پروپیلن داین مونومر (Ethylene Propylene Diene Monomer) با فرمولاسیون مناسب در شرایط خاص مانند محیط های اسیدی و قلیایی، آب های شور با املاح معدنی، آب های گرم تا۱۰۰ درجه سانتیگراد و … عملکرد بالایی دارد.

6-واشر لاستیکی سیلیکون (Silicon)
گسکت سیلیکون دارای چسبندگی، مقاومت حرارتی و الکتریکی بالائی است و به دلیل بهداشتی بودن در صنایع غذایی، پزشکی، بهداشتی، داروئی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. گسکت های سیلیکونی در دماهای 60- الی 250+ درجه سانتیگراد پایدار بوده و تخریب نمی شوند.

7-واشر لاستیکی (گسکت) وایتون (FKM)
گسکت های وایتون (فلوئوروالاستومرها)، جهت استفاده در برابر حرارت، آب کلردار، اسیدها، بنزین، حلال های شیمیائی، گاز ترش، ازن، آتش و گرما که مقاومت بالائی دارد، استفاده می شود.

8-واشر لاستیکی (PTFE)
گسکت پلی تترا فلور اتیلن (Polytetrafluoroethylene) در محل هایی که با مواد شیمیایی در تماس است، استفاده می شود و دارای مقاومت سایشی و حرارتی بالایی است.

9-واشر لاستیکی نئوپرن (Noperan)
گسکت های کلروپرن (Chloroprene Rubber) یا نئوپرن خواص قابل توجهی از قبیل استحکام کششی، مقاومت محیطی، ضد مواد اسید و بازی، ضد روغن، ضد فشار، سایش و تنش و دارای مقاومت دمایی 40- الی 120+ درجه سانتیگراد است.

10واشر لاستیکی پلی یورتان (Polyurethane)
گسکت های پلی یورتان دارای مقاومت بالایی در برابر سایش، مواد اسیدی و روغن های صنعتی بوده و محدوده مقاومت حرارتی آن ها نیز 25- الی 90+ درجه است.

طراحی سایت توسط گروه نرم افزاری سورنا